• EN
چهارشنبه, 19 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ 
  • تعداد بازدید : 318
برگزاری مراسم تكریم و معارفه رییس پیشین و سرپرست دانشكده نفت اهواز
در این مراسم آقای دكتر كُرد به‌عنوان سرپرست دانشكده نفت اهواز معرفی گردید.

به گزارش روابط عمومی، مراسم تکریم آقای دکتر احمد شریعتی و معارفه آقای دکتر شاهین کُرد به عنوان سرپرست دانشکده نفت اهواز با حضور جناب آقای دکتر سلحشور رئیس دانشگاه، مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جناب حجت الاسلام و المسلمین جولای مفرد و تنی چند از دیگر مسئولین دانشگاه و دانشکده نفت اهواز برگزار شد.

در اين برنامه ابتدا حجت الاسلام و المسلمین جولاي‌مفرد مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري ضمن تشكر از خدمات ارزنده دكتر شريعتي (رئيس پيشين دانشكده)، انتصاب دكتر كُرد به سرپرستی دانشکده نفت اهواز را تبریک گفته و بيان داشتند كليه‌ كاركنان و اساتيد دانشگاه بايد تلاش مضاعف نمايند تا دانشگاه را از لحاظ علمي ارتقاء دهند و به جايگاه در خور شأن نام دانشگاه برسانند.

سپس آقاي دكتر سلحشور رئيس دانشگاه ضمن تشکر از خدمات شایسته دكتر شريعتي، انتصاب دكتر كُرد را به ایشان تبريك گفتند. در ادامه دکتر سلحشور پس از بیان برخی از مشكلات دانشگاه، از كليه‌ي اساتيد دانشگاه درخواست نمودند در ارائه مشاوره علمي به بدنه وزارت نفت خصوصاً در زمينه پتروپالايشگاه كه بحث روز است فعاليت بيشتري داشته و در عرصه رفع مشكلات فني صنعت نفت اهتمام ويژه‌اي مبذول نمايند تا نام دانشگاه همچنان به عنوان اصلي‌ترين نهاد علمي حامي صنعت نفت بدرخشد كه اين مهم قطعاً در ارتقاء جايگاه دانشگاه بسيار مثمرثمر خواهد بود.

در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از زحمات دکتر شریعتی قدردانی بعمل آمد و نیز حکم سرپرستی دانشکده نفت اهواز به دکتر کُرد اهداء شد.

 

 

 

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0